7 قاابلمه مورد نیاز شما
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

7 قابلمه و قابلمه مورد نیاز شما (و آنچه در هر یک از آنها باید بپزید)

قابلمه ها و قابلمه ها به نظر می رسد تنوع بی انتهایی برای پختن دارند. با این حال ، با بررسی ساده مناسب هر نوع گلدان یا تابه ، می توانید در مورد تهیه ظروف برای تهیه صبحانه ، ناهار یا شام بعدی در خانه ، با تصمیم بسیار تحصیلاتری تصمیم بگیرید.

 

 

ماهیتابه / ماهیتابه

اسكيلت معمولاً از وسايل پخت و پز در اغلب آشپزخانه ها استفاده مي شود. آنها برای همه چیز عالی هستند ، از سرخ کردن تخم مرغ گرفته تا تهیه یک سس ماکارونی گرفته تا پختن همبرگر ، درصورتی که هوا یا شرایط عالی شما به شما اجازه آشپزی در خارج را نمی دهد. سه نوع رایج اسکلت از جنس استنلس استیل است که ماهی تابه همه کاره ، ضد چسب شماست ، که برای پخت ماهی های ظریف مانند کف یا جوجه و چدن مناسب است ، که می تواند همه چیز را از فریتاتا گرفته تا نان ذرت گرفته تا چاه استیک سیر شده

 

ظرف مخصوص ماشین ظرفشویی فولاد ضد زنگ تمام روکش ، 120 دلار ، amazon.com

سرخ کن غیر قابل انعطاف کاملاً روکش 12 اینچی ، 150 دلار ، amazon.com

Lodge Pre-Seasoned ، تابه چدنی 10.25 اینچی ، 13 دلار ، amazon.com

توری

هنگامی که شما به اجرای یک تابه نیاز دارید ، اما به سطح بیشتری نیز نیاز دارید ، بهترین گزینه برای ساخت یک مشبک است. ساندویچ های پنیری کبابی ، پاننیس و پنکیک ها همگی روی توری بهتر ساخته می شوند زیرا فضای بسیار بیشتری برای اطمینان از قهوه ای شدن با کیفیت و در عین حال جلوگیری از بخارپز وجود دارد.

فر هلندی

اجاق گاز هلندی ممکن است متنوع ترین ظرف پخت و پز شما باشد که تاکنون خریداری کرده اید. اجاق های هلندی که ته آن دارای ضلع های بالاتر از یک ماهیتابه و بزرگتر از یک ظرف سس است ، می توانند به طور یکپارچه از اجاق گاز به اجاق گاز بروند و برای سوپ ، خورش ، سس گوشت و سرخ کردن بسیار مناسب هستند. حتی می توان از آنها برای پخت نان در داخل منقل استفاده کرد.

 

مرتبط: کدام اندازه فر هلندی را باید خریداری کنید؟

 

انتخاب ما: Le Creuset Signature Enameled Cast-Iron 7-1 / 4-Quart Round Oven Dutch، 355 $، amazon.com

 

ووک

هنگامی که اصول اولیه را تهیه کردید ، ووک یک قطعه عالی برای پخت و پز است ، مخصوصاً اگر طرفدار سرخ کردن هستید. Woks به طور سنتی با استیل کربن ساخته می شود و در نتیجه ، هر دو زود گرم می شوند و هر ماده ای را که می گیرید با سرعت بالا می پزند. حتی اگر قبلا با ووک غذا درست نکرده باشید ، استفاده از آنها بسیار آسان است و با کمی دانش ، حتی می توانید یک ووک را به سیگاری تبدیل کنید.

 

انتخاب ما: Joyce Chen Classic Series Carbon Steel Wok ، 34 دلار ، amazon.com

 

تابه عمیق

ماهیتابه عمیقی که به عنوان ماهی تابه نیز شناخته می شود ، درست بین ماهیتابه و قابلمه قرار می گیرد. از طرفین بالاتر می توان مایعات اضافه شده را کم کرد ، که این باعث می شود تخته های عمیق برای سوزاندن پای مرغ یا سبزیجات ، تهیه کاری یا پختن یک دودکش عالی باشد.

 

انتخاب ما: ظرف قابل شستشوی ماشین ظرفشویی فولاد ضد زنگ فولاد ضد زنگ با درب ، 198 دلار ، amazon.com

 

ماهی تابه

قابلمه های سس در هر اندازه قابل تصور هستند و به همان اندازه متنوع و متنوع هستند. هر چند به طور خاص ، تابه های سس برای آماده سازی هایی که به مایعات زیادی احتیاج دارند ، مانند سفید کردن سبزیجات ، پختن کینوا یا تخم مرغ شکار مناسب هستند. اضلاع بسیار زیاد در مقایسه با اندازه کلی خود ظرف ، اطمینان حاصل می کنند که قابلمه می تواند مقدار زیادی مایعات را تحمل کند بدون اینکه حجم زیادی از فرایند پخت را از دست بدهد.

 

انتخاب ما: ظرف قابل شستشوی ظرفشویی فولاد ضد زنگ فولاد ضد زنگ 1.5 کوارت ، 150 گلدان سهام

هنگامی که از بزرگترین قابلمه خود فارغ التحصیل شدید ، مرحله بعدی انبار موجودی است. در حالی که این قابلمه های بزرگ فلزی برای تهیه آب عالی هستند ، اما می توان از آنها برای تهیه سوپ ، پخت ماکارونی یا جوشاندن سیب زمینی نیز استفاده کرد. برای هر دستور غذایی که به حجم زیادی مایعات و مواد اولیه نیاز داشته باشد ، یا اگر برای گروه بزرگی غذا می پزید ، ذخیره کالا باید ظرف خرید شما باشد.

دلار ، amazon.com

 





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: